Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Stavroula (APXEIO)

(Από το εξαφανισμένο μου μπλογκ "χαιρετίσματα")

2 Ιουλίου 2008

Από : Σταυρούλα
Προς : Π. Μιχαλόπουλο

Αγαπητέ Παναγιώτη,

Μήπως οι δικοί σου έχουν κάποιους από πίσω που σε εχθρεύονται.. (π.χ. λόγω της ιστοσελίδας σου κλπ) και προσπαθούν να σου κάνουν κακό;

Σταυρούλα


ΑΠΑΝΤΩ:

Δεν έχω απλά υποψίες για κάτι τέτοιο, αλλά βεβαιότητα!

Περίπτωση 1η:

Όταν η σύζυγος με μαφιόζικο τρόπο με έτρεχε στο Δρομοκαΐτειο, είχε μαζί της πολλά χαρτιά. Εκεί, στις εισαγωγές, μια ιατρός που τα διάβαζε με ερώτησε αν είναι αλήθεια ότι με εξέτασε η κοινωνική λειτουργός του ΚΑΠΥ της περιοχής μου και γνωμάτευσε ότι «δεν είμαι καλά»!

Ποια ήταν η αλήθεια; Η αλήθεια ήταν ότι τότε σαν άνεργος γράφτηκα στο ΚΑΠΥ από ανάγκη για να πίνω δωρεάν μια πορτοκαλάδα. Πήγα δυο τρεις φορές, και με πλησίασε η κοπέλα αυτή και συζητήσαμε. Της είπα τον πόνο μου, ακόμα ότι τρώω και ξύλο στο σπίτι, και προθυμοποιήθηκε να μιλήσει στη σύζυγο, αλλά εγώ έντρομος την απέτρεψα διότι όπως της είπα αυτό (το ότι μίλησα) θα την εξαγρίωνε περισσότερο. Μετά, η κοπέλα έμαθε από την ενορία μας, από τους ιερείς της Μεταμορφώσεως Σουρμένων με τους οποίους στενά συνδέεται, ότι έχω έρθει σε αντίθεση με φαυλότητες κάποιων από αυτούς, και έσπευσε να προσφέρει αυτήν την εκδούλευση «βοήθεια» (μόνη της ή υποκινούμενη;) προς την σύζυγο, ότι τάχα με εξέτασε!!!..

Περίπτωση 2η:

Κατά την διάρκεια της παραμονής μου στο Δρομοκαΐτειο («έπρεπε» να μείνω ένα διάστημα όπως μου είπαν οι γιατροί διότι τους έδενε τα χέρια στο να μου δώσουν εξιτήριο νωρίτερα το ότι η σύζυγος είχε προκαλέσει εισαγγελική εντολή για την εισαγωγή μου) στο διάστημα λοιπόν αυτό, ήρθε στην πτέρυγα μας, και γίναμε πολύ φίλοι, ένας νεαρός, ένα πνευματικό παιδί του μητροπολίτη κ. Νικόλαου Χατζηνικολάου, που ήταν και ψάλτης αλλά και καθηγητής μέσης εκπαίδευσης και που επιδίωκε για δικούς του λόγους να μείνει ένα διάστημα μακριά από το σχολείο (όλο άδειες εξόδου έπαιρνε) και που ήθελε να πάρει και μια αναρρωτική άδεια μετά το εξιτήριο. Αυτό το παιδί λοιπόν μου εκμυστηρεύτηκε ότι έμαθε πως, και, εκκλησιαστικός δάχτυλος είναι πίσω από τον διωγμό μου αυτόν, και μου μετέφερε συμβουλές να αλλάξω τακτική σχετικά με τον έλεγχο που έκανα στον ημερήσιο τύπο, για τα κακώς κείμενα της Χριστοδουλικής (τότε) εκκλησιαστικής κατάστασης.

Περίπτωση 3η:

Μετά το εξιτήριο, όταν άρχισα να λαμβάνω μέρος στις συζητήσεις εδώ στο φόρουμ του παθφαηντερ, βγήκαν αμέσως οι γνωστοί άγνωστοι «χριστιανο»-φασίστες, για να πουν ότι από ό,τι γνωρίζουν (πότε και πώς το έμαθαν αμέσως;) «δεν είμαι καλά», και επομένως δεν πρέπει να δίνεται σημασία στο τι γράφω στο φόρουμ, διότι είχαν λέει πληροφορίες από γιατρούς ότι νοσηλεύτηκα σε ψυχιατρείο!!!..

Τα συμπεράσματα, δικά σας..



Δεν υπάρχουν σχόλια: