Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Η Δημοσίευσις είναι Ψυχή της Δικαιοσύνης

Κυριακή, 19 Σεπτέμβριος 2010, 21:13
Από: Σοφία Βούλτεψη
info@elzoni.gr
θέμα: ηλεκτρονική εφημερίδα «Ελεύθερη Ζώνη»
Προς: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ
panag_michal@yahoo.gr


Ζούμε στην Ελλάδα. Στην πατρίδα του Πρωταγόρα, δασκάλου των γιων του Περικλή, που δίδασκε ότι σε κάθε λόγο υπάρχει και ο αντίλογος.

Στην πατρίδα του Ανάξαρχου, δασκάλου του Μεγαλέξανδρου, που δίδαξε την παρρησία και την ελευθερία της γνώμης.

Στην πατρίδα των πρώτων δημοσιογράφων και πολεμικών ανταποκριτών – στην πατρίδα του Ομηρου, του Ξενοφώντα, του Θουκυδίδη.

Στην πατρίδα για την οποία έχυσε το αίμα του ο Ιωάννης – Ιάκωβος Μάγερ που αποφάνθηκε πως «Η Δημοσίευσις είναι Ψυχή της Δικαιοσύνης».

Σοφία Βούλτεψη

http://www.elzoni.gr/html/ent/772/ent.1772.asp

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2008

Ευχαριστούμε για το φιλικό τηλεφώνημα και για την συμπαράσταση, σεβαστή κυρία! : D



ΣΧΕΤΙΚΑ:

Το πρόβλημα με την «κυρία» Ελένη, σύζυγο Παναγιώτη.

Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...


Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010

Αυτά λοιπόν τα νέα της κυρα-Λένης

Αυτά λοιπόν τα νέα της κυρα-Λένης

Τον άκουσα προηγουμένως (6 η ώρα το πρωί) που επέστρεψε στο σπίτι ο γιος! Σηκώθηκα, βγήκα από το δωμάτιο μου (από την κρεβατοκάμαρα από την οποία έχει χρόνια τώρα αποχωρήσει εκβιαστικά η «κυρία»), και μια και είδα ανοιχτή την πόρτα που οδηγεί από το χωλ στον διάδρομο (από εκεί μπήκε
ο γιος για να πάει στο δωμάτιο του, στην πρώην τραπεζαρία), σκέφτηκα να ρίξω μια ματιά στο πρώην σαλόνι (που τώρα είναι και κρεβατοκάμαρα της «κυρίας»), για να δω αν έχει επιστρέψει μαζί του, και, η μαμά, αλλά μπα!..

Κάπου άλλου ξενοκοιμάται σήμερα ξημερώματα Σαββάτου η «κυρία», που λίγο πριν, την Παρασκευή το βράδυ, με έσερνε με εισαγγελική εντολή να απολογηθώ στο αστυνομικό τμήμα του Ελληνικού, στον αστυφύλακα κ. Διάκο!

Θέμα, η γνωστή ιστορία με τον λογαριασμό του ηλεκτρικού. Θα θυμάστε ότι έληγε (με προειδοποίηση για διακοπή) λίγο πριν τα μέσα του μήνα. Ένας λογαριασμός 660 ευρώ, τόσο φουσκωμένος από την προκλητική χρήση των κλιματιστικών που η «φαμίλια» εγκατέστησε από την αρχή του καλοκαιριού στα δυο δωμάτια της.

Πέρα δηλαδή από το θερμοσίφωνο που το έχουν συνέχεια να βράζει, πέρα από τα δυο πλυντήρια της «κυρίας» (ρούχων και πιάτων), πέρα και από την ηλεκτρική κουζίνα της με την οποία δεν σταματάει να μαγειρεύει φαγητά και χίλια δυο άλλα!

Έτσι, με τον λογαριασμό αυτόν, είπα να σκληρύνω λίγο τη στάση μου, διότι κατάλαβα ότι η «φαμίλια» που αγόρασε και "Νόβα" και "Χόμ Σίνεμα" (που έκανε και διπλές διακοπές το καλοκαίρι με το πολυτελές αμάξι της), σκέφτηκε να κάνει οικονομία το χειμώνα αυτόν στο πετρέλαιο (την κεντρική θέρμανση την έχουν αποκλειστική στα δωμάτια τους μόνο) και να φουλάρουν, και, τον χειμώνα τα κλιματιστικά, στο «ζεστό» τη φορά αυτή...
...στο «κέρατο» του δηλαδή, αφού ο Παναγιώτης με την καλή του την καρδιά πληρώνει όλα τα λεφτά για τη ΔΕΗ, παρά την εντολή της αστυνομίας (πριν τρία χρόνια) προς την «κυρία» να συμμετέχει κι αυτή κατά το μισό!

Λίγο πριν λήξη λοιπόν αυτός ο τελευταίος, ο τόσο αμαρτωλός, λογαριασμός, πρότεινα στην «κυρία» να πληρώσει κάτι κι αυτή, και αρνήθηκε! «Δεν μπορώ να πληρώσω τα μισά», είπε. Και πόσο μπορείς την ρώτησα, για να εισπράξω την απάντηση: «τίποτε»!

Της εξήγησα ότι εκείνο που προέχει είναι να μην κοπεί το ρεύμα, και τις έδινα τα 200 ευρώ που είχα, προκειμένου να ζητήσουμε μια ρύθμιση από την ΔΕΗ μέχρι τις 20 του μήνα που θα πάρω τη σύνταξη μου. Εκείνη τότε μου απάντησε ότι δεν την ενδιαφέρει να κάνουμε καμιά συμφωνία με τη ΔΕΗ, και ότι δεν την ενδιαφέρει αν θα κοπεί το ρεύμα.

Πέρασαν τέσσερεις μέρες, και μετά η κυρία θυμήθηκε την πρόταση αυτή, και μου ζητούσε εκείνα τα 200 ευρώ, από τα οποία όμως μου είχαν πλέον μείνει τα 150. Της το είπα, και θύμωσε, και μου απάντησε: «Άσε, δεν πειράζει, ας το κόψουν!», και «φταίω εγώ που δεν σε πήγα στον εισαγγελέα!».

Και με πήγε!

Πήγε δηλαδή η ίδια με μια αναφορά που της την συνέταξε η δευτεροετής της Νομικής, κόρη, και έτσι πήρε την εντολή, με την οποία μετά πήγε και στην αστυνομία για να τα πει και προφορικά. Και να παραπονεθεί μάλιστα - ακόμα - ότι τάχα την διασύρω με το μπλογκ μου (όπου λέω το παράπονο μου), στο οποίο – παραπονέθηκε - έχω και την φωτογραφία της.

Μου τηλεφώνησε λοιπόν μετά από όλα αυτά (χτες το βράδυ) ο αστυφύλακας που μίλησε νωρίτερα μαζί της. Μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε, και έσπευσα στο γραφείο του όπου και τα είπαμε όλα!

Έμεινε κατάπληκτος ο άνθρωπος διαπιστώνοντας πόσο διαφορετικά ήταν τα αναφερόμενα από την κυρα-Λένη, πόσο μάτι έβγαζαν όλα αυτά τα παραμύθια της «κυρίας», στην αναφορά της.

Τον αποχαιρέτισα λοιπόν στο τέλος, και εκείνος τότε μου συνέστησε να πάω αύριο (σήμερα Σαββάτο δηλαδή) και να ζητήσω αντίγραφο με το κείμενο της κυρίας, για πάσαν χρήσην εκ μέρους μου.

Θα το πάρω λοιπόν αργότερα το αντίγραφο αυτό, και θα σας ενημερώσω ξανά!..


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

"KYRIA" ELENH: Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΜΑΣ (97 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ)

Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: