Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ

Σάββατο, 31 Ιουλίου 2010


...bravo soy omws poy asxoleisai me to internet k exeis k blog alloi den kseroyn na anoigoyn pc stin ilikia soy  
(από χρήστη Χωρίς Όνομα)


Ήμουν σχεδιαστής από το 1962 μέχρι το 1987. Μετά, βρέθηκα για 5 χρόνια εκπαιδευτικός (προϊστάμενος εργαστήριου συγκολλήσεων μετάλλων) στη Σιβιτανίδειο.
Όταν στη συνέχεια (το 1993) θέλησα να γυρίσω στο σχέδιο, είχαν εξαφανιστεί τα πενάκια και το μελάνι, και όλοι σχεδίαζαν με πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή. 

Τι να έκανα; Πήγα στη γειτονιά μου στον Ευσταθειάδη (τον γνωστό) και γράφτηκα στο φροντιστήριο του, έχοντας παιδιά του Δημοτικού για συμμαθητές, για να μάθω να ανοίγω τον υπολογιστή! Μετά, έπρεπε να μάθω και την ηλεκτρονική σχεδίαση. Γράφτηκα τότε στο ΕΛΚΕΠΑ, και πλήρωσα τα ανάλογα δίδακτρα, ενώ παράλληλα δίδασκα σχέδιο (με τον παραδοσιακό τρόπο) στις σχόλες ΞΥΝΗ. Τότε, μου δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσω ένα μακράς διάρκειας σεμινάριο για προχωρημένους στο ηλεκτρονικό σχεδιαστήριο, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, από το οποίο και απεφοίτησα με επιτυχία. 

Μετά, είδα στα ΝΕΑ μια αγγελία που ζητούσαν προσωρινό σχεδιαστή σε ένα εργοστάσιο μετασχηματιστών στα Οινόφυτα Βοιωτίας (θα αντικαταστούσα για λίγους μήνες μια μόνιμη υπάλληλο, σχεδιάστρια, που ήταν σε άδεια τοκετού), και έτσι έκανα και την πρακτική μου εξάσκηση, που μου χρειάστηκε όταν εργαζόμουν (για 5 χρόνια μετά) με τους γερμανούς στην κατασκευή του νέου αεροδρομίου στα Σπάτα. 

Α, και δεν έχω ένα μόνο μπλογκ, αλλά... 23.
   
(03:15 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

http://xairete.blogspot.com/2010/08/freegossipgr.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: