Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

Χρόνια Πολλά Παναγιώτη

Χρόνια Πολλά Παναγιώτη
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr
Πέμπτη, 14 Αύγουστος 2008, 11:13

Αγαπητέ Παναγιώτη,

Για την αυριανή ονομαστική σου εορτή σου στέλνω πολλές και θερμές ευχές και σου εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ. Η Υπεραγία Θεοτόκος να σου δύναμη να αντεπεξέλθεις σε κάθε είδους δυσκολία στη ζωή σου. Καλή συνέχεια στο "ΧΑΙΡΕΤΕ" και τις υπόλοιπες ιστοσελίδες σου. Εύχομαι επίσης προσωπική και οικογενειακή ευτυχία.

Μιχάλης.

Re: Χρόνια Πολλά Παναγιώτη
Πέμπτη, 14 Αύγουστος 2008, 14:00

Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν χριστώ αδελφέ Μιχάλη, για τις ευχές σου! Με συγκίνησες πολύ, που με θυμήθηκες. Είσαι ο πρώτος που μου εύχεται…

Η Υπεραγία Θεοτόκος να δίνει δύναμη σε όλους μας για να αντεπεξέλθουμε σε κάθε είδους δυσκολία στη ζωή μας.

Ξέρεις; Το «ΧΑΙΡΕΤΕ», http://xairete.blogspot.com/ είναι το πρώτο ελεύθερο ιστολόγιο που δημιούργησα, πριν λίγες μέρες, και εκεί αναδημοσίευσα, επιλεκτικά, κάποια παλιά μου θέματα, που να καλύπτουν τις περισσότερες από τις κατηγορίες («ετικέτες») στις οποίες είχα αναφερθεί προηγουμένως, το τελευταίο δεκάμηνο.

Τώρα, να σου εξηγήσω και το πώς ξεκίνησαν τα υπόλοιπα 19;
Όταν είχα σχεδόν ολοκληρώσει (από τις πρώτες μέρες) τις αναρτήσεις των θεμάτων στο «ΧΑΙΡΕΤΕ», προέκυψε ένα πρόβλημα που με ανησύχησε μήπως και έχω και εδώ παρόμοια προβλήματα. Το ιστολόγιο κλειδώθηκε από ένα πρόγραμμα του παροχέα ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ, το οποίο όμως γρήγορα (σχετικά) αποδείχτηκε ότι οφειλόταν σε λάθος του ρομποτικού συστήματος (αλγόριθμος) που δεν αφορούσε μόνον εμένα αλλά και πολλούς άλλους χρήστες, ταυτόχρονα, και το οποίο πρόγραμμα κλείδωσε μαζικά, πολλά ιστολόγια! Το πρόβλημα διορθώθηκε, και από τότε η λειτουργία μας συνεχίστηκε απρόσκοπτα, και μας ζήτησαν και συγγνώμη…

Στο μεταξύ όμως, εγώ, στην αναμονή της αποκατάστασης αυτής ευρισκόμενος, άρχισα να μεταφέρω (αντιγράφω) αρκετά από τα θέματα του «ΧΑΙΡΕΤΕ», κατά κατηγορίες, σε ισάριθμα ιστολόγια (τα 19) στα οποία νέα μπλόγκς πρόσθεσα και άλλες (παλαιότερες και αυτές), αναρτήσεις που είχα αποθηκευμένες στον υπολογιστή μου.

Από όλα αυτά, αγαπητέ Μιχάλη, αντιλαμβάνεσαι ότι ο σκοπός μου δεν ήταν να συνεχίσω από εκεί που με σταμάτησαν (στον ακατανόμαστο παροχέα – σάητ, του ΔΟΛ), να συνεχίσω δηλαδή παρακολουθώντας κατά πόδας την επικαιρότητα, και τον άμεσο σχολιασμό και τον έλεγχό της, όπως και πρώτα.
Σκοπός μου ήταν να σώσω και να επαναφέρω στη δημοσιότητα ό,τι το τελευταίο δεκάμηνο (τα σημαντικότερα, όχι όλα τα θέματα), είχα δημοσιεύσει, θέματα που προκάλεσαν τόσο μίσος (και δολοφονικό, ακόμα) εναντίον μου!..

Έτσι, έφτιαξα αυτά τα ιστολογία – ετικέτες – για λόγους αρχείου, πιο πολύ! Άλλωστε (για να αστειευτούμε), και, τα κανάλια το καλοκαίρι λόγω διακοπών, επαναλήψεις («the best») παλαιοτέρων εκπομπών δεν βάζουν;

Έτσι λοιπόν και εγώ, είπα να ξεκουραστώ, να μη κυνηγάω τον καιρό αυτόν την επικαιρότητα, και αρκέστηκα στο να αναστήσω (από τον ακατανόμαστο παροχέα - σάητ, του ΔΟΛ) όσα μπορώ από τα σταυρωμένα – αποκλεισμένα εκεί, χωρίς εξήγηση, χωρίς προειδοποίηση, 3700 θέματα μου (7.000 σχόλια αποκλειστήκαν, επίσης)!..

Φυσικά (πήγα πίσω), αδιαφορώντας σε μεγάλο βαθμό για την λεγομένη «επισκεψημότητα» (την έγραψα σε αυτά ακριβώς τα παλιότερα των… θεμάτων μου), και εννοώ την επισκεψημότητα (το αν είναι μεγάλος ή μικρός ο αριθμός των επισκεπτών μου), στα νέα αυτά ιστολόγια, φίλε Μιχάλη! :-)

Και μια και συνήθισα σε αυτήν την καλοκαιρινή ραστώνη, θα το σκεφτώ πολύ αν θα συνεχίσω το παλιό μοτίβο, το τόσο χρονοβόρο και κάποτε και ψυχοφθόρο, να έχω δηλαδή θέματα επίκαιρα, που μόλις «παίζουν» στην επικαιρότητα…

Θα δούμε, τίποτε δεν ξέρω ακόμα…

Εύχομαι, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για την αυριανή γιορτή, τη γιορτή της Παναγιάς μας, αδελφέ! :-)

Φιλικότατα,

Παναγιώτης

Υ.Γ.

Τα δυο αυτά κείμενα, τις ευχές σου και την απάντηση μου, θα τα δημοσιεύσω στο «χαίρετε»
http://xairete.blogspot.com/
και στο «Παναγιώτης Μιχαλόπουλος»,
http://p-michalopoulos.blogspot.com/

έτσι… για την ιστορία!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: