Σάββατο 16 Αυγούστου 2008

Αυτή είναι η οικογένεια μου!


Αυτή είναι η οικογένεια μου!

Με θυμήθηκαν (μέχρι στιγμής) φέτος στη γιορτή μου:

1. Ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός Μιχάλης, τακτικός αναγνώστης και σχολιαστής μας, που έσπευσε πρώτος (από την παραμονή κιόλας της εορτής) να μου ευχηθεί με μέηλ στο οποίο απάντησα… (και τα δυο κείμενα δημοσιεύτηκαν εδώ, στο ποστ «Χρόνια πολλά Παναγιώτη») http://xairete.blogspot.com/2008/08/blog-post_14.html

2. Ο «Ορθόδοξος Αγών», με μέηλ.

3. Με μέηλ και αυτή, η νέα μας φίλη, η κ. Μαρίνα (επώνυμη) από την Πάτρα, αναγνώστρια (από διμήνου) των ιστολογιών μου, η οποία αν και εκτιμά τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, εκτιμά (όπως αποδεικνύεται), και, εμένα που τον ελέγχω!..

4. Δεν θα μπορούσε βέβαια να μας ξεχάσει η αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Σταυρούλα, η εκλεκτή συνεργάτης, η τακτική σχολιάστρια, από την Βιρτζίνια των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής… Ευχήθηκε με σχόλιο της, κάτω από το θέμα «η Κοιμήση της Θεοτόκου». http://xairete.blogspot.com/2008/08/15.html

5. Τέλος, το πιο απροσδόκητο ευχητήριο μήνυμα (μέηλ) το είχα από την πιο παλιά γνωστή μου (μέσω Ίντερνετ και αυτή), από την εξίσου πολύ αγαπητή εν Χριστώ αδελφή μου, την κ. Ευγενία (Νίτσα, ή «Ελληνίδα») από τον Καναδά, «απροσδόκητο» μετά από αρκετά χρόνια σιωπής της!!..

Έτσι, μπορώ σίγουρα να πω ότι αυτοί (οι ανωτέρω) είναι οι φίλοι μου και οι αδελφοί μου, ότι ΑΥΤΗ είναι, ΚΑΙ, η οικογένεια μου! Τους ευχαριστώ θερμά για την αγάπη τους!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: