Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Αυτά που λες Σταυρούλα! :-)

Δημοσίευση : 17 Ιουλίου

Καλώς όρισες Σταυρούλα, και πάλι, στο φτωχικό μας!

Καλωσορίσατε όλη η κατ οίκον ΕΚΚΛΗΣΙΑ οικογένεια σου, σπίτι, στην Βιρτζίνια, μετά από τις διακοπές σας! :-)
Το λέω αυτό, σαν να ήμουν εκεί, και... σας περίμενα!
Σήμερα δε, που ανάρτησα αυτό το θέμα (τις φωτογραφίες), εσάς είχα στο νου μου! Σαν να είχα την αίσθηση ότι σήμερα επιστρέφετε και ήθελα να σας υποδεχτώ με μια τέτοια ομορφιά. Και έτσι επινόησα τον «θείο Παναγιώτη» και τα «ανίψια» του! :-)
Χάρηκα δε που η εγγραφή αυτή άρεσε και σε έναν νέο φίλο μας, τον κατηχητή του '60.
Χαίρομαι λοιπόν για την επιστροφή σας, και ελπίζω να περάσατε ωραία! Θα μας πεις σχετικά φαντάζομαι, σε κάποια ευκαιρία. Έτσι;
Χαίρομαι ακόμα που (ακόμα) βρίσκεις ενδιαφέροντα τα θέματα, εδώ!

Πράγματι έχασες «τεύχη»!

Ξέρεις, και εγώ δεν είχα πολύ καλή διάθεση τις τελευταίες μέρες, διότι εντελώς απρόκλητα κάποιος συνάδελφος εδώ (στον PATHFINDER δηλαδή), ξεκίνησε τις προάλλες μια εκστρατεία εναντίον μου, υπερασπιζόμενος τάχα την εκκλησία! Έφτιαξε λοιπόν ένα μπλογκ (όπου και το δικό μου, στον PATHFINDER δηλαδή), για να με προκαλέσει, και άνοιξε ένα θέμα στο οποίο έβαλε, και, την «φωτογραφία» μου (ένα γάιδαρο)! Έσπευσα αμέσως να απαντήσω (πρώτος - πρώτος) με ένα χαμόγελο, αλλά δεν του αρκούσε λέει αυτό, οπότε απάντησα στα γραφόμενα του με ένα πολύ μικρό κείμενο από το μπλογκ μου με την σχετική παραπομπή. Το διέγραψε αμέσως βρίζοντας με, και αποδίδοντας μου την πρόθεση ότι πάω τάχα να διαφημιστώ! Επανέλαβα τότε το κείμενο χωρίς την παραπομπή, αλλά το έσβησε και αυτό, και συνέχισε να προκαλεί με την ελπίδα ότι θα με εκνευρίσει και κάτι θα κερδίσει από αυτό!!!.. Στη συνέχεια, για κάποιες μέρες, έβλεπα στη λίστα (εγγραφών στα blogs του PATHFINDER) προκλητικούς τίτλους θεμάτων (του ίδιου προσώπου) με στόχο εμένα και το μπλογκ μου (τα "XAIRETISMATA"). Δεν έκανα καμιά κίνηση, δεν άνοιξα να διαβάσω κανένα θέμα του. Κάποια στιγμή, ο φίλος μας (στην απελπισία του), έφτιαξε και ένα μπλογκ που το ονόμασε «XAISMATA» (!!!) και εκεί φαίνεται πως προσπαθούσε να εκτονωθεί. Δεν το επισκέφτηκα ποτέ, δεν έπεσα στην παγίδα της πρόκλησης, μέχρι που (γι αυτό και τον αποκαλώ φίλο) μέχρι που ανακοίνωσε με μια νέα ανάρτηση του (από τον τίτλο το κατάλαβα) ότι διακόπτει την λειτουργία του (τέρμα στα «XAISMATA» του δηλαδή)!!!..

Αυτά, βέβαια, με είχαν κάνει να θλίβομαι τις μέρες αυτές, και δεν είχα και πολύ μεγάλη διάθεση για μπλόγκινγκ, κάτι που φαίνεται ότι έγινε αντιληπτό, και είχα σχετικές παροτρύνσεις και ενθαρρύνσεις από φίλους επισκέπτες, για να συνεχίσω όπως πρώτα τον αγώνα, απτόητος! Έτσι και έγινε!

Χτες μάλιστα, μπορώ να πω ότι ήταν η πρώτη μέρα που «πήρα τα πάνω μου», πάλι, όταν επισκέφτηκα το μπλογκ του κ. Σμαΐλη και είδα εκεί τα πολύ αξιόλογα σχόλια στην σχετική με τον κίναιδο μητροπολίτη (τον Παντελεήμονα) εγγραφή του, οπότε και δραστηριοποιήθηκα για να τα αναδείξω!..

Αυτά που λες Σταυρούλα! :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: