Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

ΔΙΑΛΟΓΟΣ με την ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ:

ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2008 7:14 μμ:

ΔΙΑΛΟΓΟΣ με την ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ:


«Με πίκρανες πολύ Παναγιώτη με το σχόλιο σου για τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο»
Από αγάπη σε πίκρανα. Όποιος αγαπάει, παιδεύει!..


«βέβαια το σχόλιο ήταν της Σταυρούλας ,αλλά και εσύ συμφωνούσες»
Εγώ ξεκίνησα, με μια εικόνα που έλεγε πολλά! Αυτή ήταν η πάσα μου στη Σταυρούλα, η oποία δεν έριξε τη μπάλα στις κερκίδες αλλά σούταρε και αυτή πολύ εύστοχα!


«δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω πώς ένας άνθρωπος σαν και σένα, κοντά στον Καντιώτη (κάποτε ήμουν και εγώ) αν σου λέει κάτι (οδός ζωοδόχου πηγής, ακαδημίας μεριά), κ.λπ.»
Βρε, τι μου θύμησες, Αναστασία! Τον καιρό που ήμουν αφιερωμένος ιεραπόστολος! Τσ, τσ, τσ! Οδός Ζωοδόχου Πηγής, Ακαδημίας μεριά, ε; Είχα αναλάβει το βιβλιοπωλείο τότε (στον αριθμό 44, του δρόμου), σαν δόκιμο μέλος της αδελφότητος, αν σου λέει κάτι αυτό!..


«Δεν είναι δυνατόν να μιλάει απαξιωτικά για τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο.»
Μην μπερδεύεις τη γραβάτα με το σώβρακο, Αναστασία!.. Οι επικρίσεις μας δεν είναι για τον άγιο, την αγιότητα του οποίου δεν αμφισβητούμε, αλλά για τους θρησκέμπορους, για τους ιερόσυλους, γι αυτούς που φοράνε προσωπίδες χρυσές στους αγίους. Κατάλαβες;

Σχετικό θέμα:

Τολμηρό σχόλιο, Σταυρούλα! Δεν φοβάσαι μήπως μας αφορίσουν;

http://leipsana.blogspot.com/2008/07/blog-post_2913.html

Μπλογκ «Λείψανα»:
http://leipsana.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: