Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Φίλτατε κ. «manuel123», δεν έχετε ακόμα πάει για ύπνο;

ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2008 1:26 πμ:

Φίλτατε!

Είσθε 14 ετών, και δεν έχετε ακόμα πάει για ύπνο;

Αστειεύομαι, έτσι; :-)

Λοιπόν, μια και είμαστε ακόμα ξύπνιοι, ας κουβεντιάσουμε λίγο. Δεν έχω πρόβλημα να συζητήσω οτιδήποτε μαζί σας, αλλά όχι με ανταλλαγή μέηλ όπως αναφέρατε αλλού, αλλά δημόσια, εδώ στο ιστολόγιο. Θα ανοίξω ένα θέμα ειδικά για εσάς και εκεί, θα συζητάμε (στα σχόλια). Φυσικά, θα μπορεί να παρεμβαίνει όποιος θέλει. Έτσι;

Και επιτρέψτε μου να σας διορθώσω και να σας πω ότι δεν υπάρχουν άλλοι «κατώτεροι bloggers»! Ο κατώτερος είμαι εγώ, ο ποιο αμαρτωλός αν θέλετε να το δείτε και από τη θρησκευτική του πλευρά το θέμα. Και δεν πρόκειται για «κόντρες και ζήλιες» με κανέναν συνάδελφο. Αυτά που αντιληφτήκατε ήταν διαφωνίες προερχόμενες από αγνώστους. Άγνωστοι, τους οποίους ενόχλησαν κάποιες εγγραφές μου, όπως σχετικά με το Άγιο φως, σχετικά με τον Παΐσιο, με τον έλεγχο που κάνω στους σκανδαλοποιούς της εκκλησίας, κλπ.

Εδώ, είναι ένα δημόσιο βήμα, φίλτατε! Είναι η μόνη φορά την τελευταία πενταετία που είμαι στο ίντερνετ, που μπορώ και μιλάω ελευθέρα. Όπου και αν έγραφα προηγουμένως (σε αμέτρητες σελίδες) δεν προλάβαινα να γράψω κάτι και με απέκλειαν αμέσως μετά!

Σαν δημόσιο βήμα λοιπόν, έχουν δικαίωμα και όσοι διαφωνούν με τα γραφόμενα μου (ακόμα και αυτοί που θα ήθελαν να μου κλείσουν το στόμα), να καταθέτουν εδώ τις αντιρρήσεις τους. Είναι ευπρόσδεκτες αν είναι μέσα στα πλαίσια της δεοντολογίας. Τα είδατε και εσείς, και έχετε πάρει μια γεύση και από την δική μου αντίδραση.

Είναι ελεύθεροι λοιπόν να γράφουν εδώ, σε ένα ελεύθερο βήμα, αν και κάποιοι από αυτούς προσπάθησαν να με φιμώσουν από την αρχή. Ζητούσαν να αποκλειστώ από το φόρουμ, να καταργηθεί το κλαμπ μου, και φυσικά να πάψω να γράφω και εδώ (στο blog μου, το "xairetismata", του pathfinder) που τους έτσουζε πιο πολύ από όλα. Ορισμένους από αυτούς, εγώ τους ονομάζω «χριστιανο»φασίστες! Ένας μάλιστα από αυτούς που ενοχλήθηκαν, πριν από λίγο καιρό, με απείλησε (με μέηλ), εμμέσως πλην σαφώς, που λένε, με απείλησε ακόμα και για τη ζωή μου διότι έγραψα κάτι (χιουμοριστικό κυρίως, για τον πατριάρχη Αλεξάνδρειας). Με απείλησε με ένα χυδαίο μέηλ του οποίου μετά από έρευνα ανακάλυψα τον αποστολέα, ότι επρόκειτο δηλαδή για τον αρχιεπίσκοπο του Γιοχάνεσμπουργκ!

Αλλά πολλά σας είπα απόψε, εξομολογούμενος!

Σας καληνυχτίζω λοιπόν τώρα, και με άλλη ευκαιρία θα τα πούμε ξανά! :-)


ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Πόσο μας κάνουν αυτά;

ΣΧΕΤΙΚΟ:

γ) Μου απέκλεισαν πριν από δυο εβδομάδες, το πρώτο μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ», που είχε 60.000 επισκέπτες κάθε μήνα) χωρίς εξήγηση και χωρίς προειδοποίηση (ο κ. Λαμπράκης, για να προστατεύει τον Ιερώνυμο;) μου απέκλεισαν αμέσως , και, το δεύτερό μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑΣΤΟΠ») που έστησα μετά μέσα σε 10 μέρες με επίλεκτα θέματα (ο κ. Λαμπράκης πάλι, για να προστατευτούν οι μασόνοι και οι ομοφυλόφιλοι;) και μάλιστα πριν από τον δεύτερο αυτόν αποκλεισμό ελάμβανα και περίεργα εσωτερικά μηνύματα (της διαχείρισης του pathfinder;), χωρίς ίχνη, μηνύματα με το στερεότυπο: «θα πεθάνεις»!..

(Απάντηση σε σχόλιο)
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_27.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: